Wargaming Forum and Wargamer Forums - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 50 of 365
Search took 0.10 seconds.
Search: Posts Made By: waltzmelancholy_07
Forum: Original Works   11-22-14, 03:07 PM
Replies: 127
  The End
Views: 20,389
Posted By waltzmelancholy_07
A thousand apologies for my tardiness and I will...

A thousand apologies for my tardiness and I will ask for your patience on my piece...

I'm at present, having difficulties with the battle scenes and its flow... So I'm just going to ask a...
Forum: Original Works   08-17-14, 05:49 PM
Replies: 127
  The End
Views: 20,389
Posted By waltzmelancholy_07
This is just the first half... There's a...

This is just the first half... There's a continuation... Sorry for the super delay... Can't let you guys wait forever... XD....
Forum: Original Works   08-17-14, 05:47 PM
Replies: 127
  The End
Views: 20,389
Posted By waltzmelancholy_07
Terra was alive with the apocalypse. Its sky...

Terra was alive with the apocalypse.

Its sky was aflame. The borders writhing with the glowing ambers of death as cathedral like ships were raked by salvo after salvo from vessels made up of...
Forum: Original Works   07-28-14, 12:46 PM
Replies: 127
  The End
Views: 20,389
Posted By waltzmelancholy_07
Will release my piece at the end of the week......

Will release my piece at the end of the week... :grin: Sorry, it took me longer than I anticipated... :(
Forum: Original Works   07-02-14, 06:47 AM
Replies: 127
  The End
Views: 20,389
Posted By waltzmelancholy_07
Can I volunteer to write the next chapter?......

Can I volunteer to write the next chapter?... It's been so long and I think one space marine chapter is missing from the chaos in this story... :grin:
Forum: Black Library Book Reviews   11-20-11, 04:21 PM
Replies: 50
Views: 9,392
Posted By waltzmelancholy_07
Totally deserved the 10/10 CP... :victory: ...

Totally deserved the 10/10 CP... :victory:

Cheers!
Forum: 40k Fluff   07-12-11, 12:58 PM
Replies: 30
Views: 2,683
Posted By waltzmelancholy_07
Stasis Field on an injured Horus on Davin

Ok this was mentioned in False Gods...

That the group of Abaddon brought the Warmaster to Davin in a stasis field to keep him alive before they gave him to the Serpent Lodge...

My question...
Forum: Original Works   06-16-11, 07:35 AM
Replies: 84
Views: 6,734
Posted By waltzmelancholy_07
Amazing men... Simply amazing... Hope this story...

Amazing men... Simply amazing... Hope this story has an ending....

Hehehe...

Cheers!...
Forum: Original Works   12-09-10, 02:17 AM
Replies: 10
Views: 1,006
Posted By waltzmelancholy_07
Nice one Doelago... Rep for your style of...

Nice one Doelago... Rep for your style of storytelling...

Cheers!....
Forum: Original Works   12-09-10, 02:01 AM
Replies: 4
Views: 601
Posted By waltzmelancholy_07
Hahaha... Nice one JN... But aren't they a little...

Hahaha... Nice one JN... But aren't they a little soft for a space marine chapter?...

I mean come on, two cultists bearing the marks of Chaos are like targets with a banner raised in the air...
Forum: Original Works   12-08-10, 02:50 AM
Replies: 12
Views: 1,995
Posted By waltzmelancholy_07
That was epic... Post some new ones mate... Or...

That was epic... Post some new ones mate... Or post the update soon.. Hahaha....:so_happy::victory::grin:

Oh and rep...

Cheers!...
Forum: Original Works   12-08-10, 02:15 AM
Replies: 4
Views: 601
Posted By waltzmelancholy_07
Impressive, rep mate... Cheers!....

Impressive, rep mate...

Cheers!....
Forum: Original Works   12-02-10, 01:30 AM
Replies: 5
  A Box
Views: 539
Posted By waltzmelancholy_07
Too short.... But rep for grabbing my attention...

Too short.... But rep for grabbing my attention to the very end....

Cheers!...
Forum: Original Works   11-30-10, 06:03 AM
Replies: 17
Views: 2,084
Posted By waltzmelancholy_07
Just a little tip... When writing fanfictions......

Just a little tip... When writing fanfictions... Try to focus on only one... Devoting all your time and energy on a single story can do wonders... Instead of the other way around where you're...
Forum: Original Works   11-29-10, 11:32 PM
Replies: 18
Views: 2,490
Posted By waltzmelancholy_07
Glad you like it:victory::grin:....

Glad you like it:victory::grin:....
Forum: Original Works   11-29-10, 12:53 PM
Replies: 18
Views: 2,490
Posted By waltzmelancholy_07
Chapter 2_a

Suddenly the spear assassin thrust his weapon again, driving the Companions of Anoun away but his intent as the Companions noticed was not to kill. Siarel’s attention was brought instantly onto the...
Forum: Original Works   11-29-10, 12:51 PM
Replies: 18
Views: 2,490
Posted By waltzmelancholy_07
Chapter 2...

Chapter II

“The most trusted soldiers of the Imperium are fearless
Protecting the Emperor with steadfast bravery...
But theses assassins will instill unto these Custodes
A realization that will...
Forum: Original Works   11-29-10, 12:46 PM
Replies: 18
Views: 2,490
Posted By waltzmelancholy_07
Chapter 2

Reasons for the late update:
Writer's block...
Rewrites...
And real life...

Cheers....
Forum: Original Works   09-05-10, 09:02 AM
Replies: 19
Views: 2,209
Posted By waltzmelancholy_07
Though the first parts were impressive, this one...

Though the first parts were impressive, this one needs a lot of revisions.... Particularly the fight scenes... I suggest you read articles that will teach you on how to write a fight scene... Here...
Forum: Original Works   09-04-10, 08:56 AM
Replies: 19
Views: 2,209
Posted By waltzmelancholy_07
Another impressive author joins the ranks of...

Another impressive author joins the ranks of Heresy's own... Nicely done mate... Rep and post some more... Hahaha...
Forum: Original Works   09-03-10, 07:55 AM
Replies: 32
Views: 2,001
Posted By waltzmelancholy_07
Bravo!:clapping::clapping:... Now that was a...

Bravo!:clapping::clapping:... Now that was a story... Hahaha... Rep mate! And keep them coming...

Cheers!...
Forum: Original Works   08-22-10, 07:13 PM
Replies: 16
Views: 1,758
Posted By waltzmelancholy_07
Well it was a nice attempt in the IG category......

Well it was a nice attempt in the IG category... But it could have been better...

Critique:

I didn't feel any attachment to the characters... They were like unimportant elements to me. In a...
Forum: Original Works   08-08-10, 11:41 AM
Replies: 3
Views: 713
Posted By waltzmelancholy_07
Yeah!... Go FURGO!!!!!...:rofl:

Yeah!... Go FURGO!!!!!...:rofl:
Forum: Original Works   08-03-10, 12:54 PM
Replies: 127
  The End
Views: 20,389
Posted By waltzmelancholy_07
Yeah! Now its the Orkz turn to shine under the...

Yeah! Now its the Orkz turn to shine under the spotlight!...

Nice piece Perriwinkléé...

@Commissar Horn: You better post it soon... :laugh:...
Forum: Original Works   08-02-10, 02:57 AM
Replies: 127
  The End
Views: 20,389
Posted By waltzmelancholy_07
@Commissar Horn: Uhmm?... I love you too?......

@Commissar Horn: Uhmm?... I love you too?... Hahaha... Sure thing mate... Glad you like my piece... And tnx for the rep btw... And I'm also glad you're back...

Cheers!...
Forum: Original Works   07-25-10, 03:52 PM
Replies: 94
Views: 6,981
Posted By waltzmelancholy_07
Finally, I managed to catch up... It's just...

Finally, I managed to catch up... It's just getting deeper and deeper... And its irresistible to point of addiction... I'm not kidding... REP MATE...

I got just one thing to point out though......
Forum: Original Works   07-24-10, 05:30 PM
Replies: 59
Views: 4,961
Posted By waltzmelancholy_07
Sigh2x... He was one of my idols... Him, Dirge...

Sigh2x... He was one of my idols... Him, Dirge Eterna and the others... I'm glad you're still around CP...

Cheers!....
Forum: Original Works   07-10-10, 12:02 PM
Replies: 82
Views: 9,315
Posted By waltzmelancholy_07
Hey Boc... There's another author that's not...

Hey Boc... There's another author that's not here...

Dirge Eterna... HE.IS.A.VETERAN!... Sorry but I swear, his works are just epic!....

Frozen North:...
Forum: Original Works   06-29-10, 09:38 AM
Replies: 59
Views: 4,961
Posted By waltzmelancholy_07
Ei CP! It's been a frakking long time mate... I...

Ei CP! It's been a frakking long time mate... I like this thread... And I vouched for the latest addition... It's phenomenal...

Lol @ mossy's rep... :biggrin:
Forum: Original Works   05-31-10, 01:13 AM
Replies: 20
Views: 7,853
Posted By waltzmelancholy_07
Well, a crazy person like him who regards a dozen...

Well, a crazy person like him who regards a dozen lasguns pointed at his chest as a sort of a welcome wagon is something you don't see everyday in the 41st Millennium... Hahaha:laugh:... He. Is....
Forum: 40k Fluff   05-01-10, 01:03 AM
Replies: 53
Views: 4,931
Posted By waltzmelancholy_07
Pardon me for asking but... Why the hell are the...

Pardon me for asking but... Why the hell are the Tech Priests storing the geneseeds of the Traitor Legions?..

And what's a time-loc stasis?...
Forum: Original Works   04-25-10, 08:16 AM
Replies: 33
Views: 2,156
Posted By waltzmelancholy_07
@Zenith: That was way out of line:mad:... Next...

@Zenith: That was way out of line:mad:... Next time if you wanna critique someone's fic... Do it in a respectful way... Or else, you'll be expecting a negative rep from me...

@Serpion: First...
Forum: Original Works   04-20-10, 12:59 PM
Replies: 31
Views: 2,416
Posted By waltzmelancholy_07
My fave was the third Zwan... Hahaha... The...

My fave was the third Zwan... Hahaha... The characters' sanity were really pushed to the limit:biggrin::victory:...
Forum: 40k Fluff   04-20-10, 09:14 AM
Replies: 7
Views: 2,749
Posted By waltzmelancholy_07
There were so many commas and stops that I had...

There were so many commas and stops that I had difficulty in understanding what you were trying to say:shok:...

Well anyway, tnx...
Forum: Original Works   04-19-10, 09:41 AM
Replies: 61
Views: 4,318
Posted By waltzmelancholy_07
Wooohooo!... I love the ending! Hahaha!.... And...

Wooohooo!... I love the ending! Hahaha!.... And the ending of the other novels as well!... Haha...
Forum: Original Works   04-19-10, 06:46 AM
Replies: 94
Views: 6,981
Posted By waltzmelancholy_07
Oh my, the conspiracy is getting deeper and...

Oh my, the conspiracy is getting deeper and deeper:victory:... Hehe...

But unchange I really have to say this, its starting loose its grip on me... The conspiracy....

Maybe because you have,...
Forum: Original Works   04-15-10, 11:25 PM
Replies: 18
Views: 1,286
Posted By waltzmelancholy_07
Oh crap... Murahib made a mistake... A man with...

Oh crap... Murahib made a mistake... A man with nothing to lose is a dangerous one...

Hahaha:victory:...

I like it grey, but there's something missing... I don't what it is but it's...
Forum: Original Works   04-15-10, 09:45 AM
Replies: 80
Views: 9,280
Posted By waltzmelancholy_07
Sigh:(... Sad Ending.... Just as I predicted... ...

Sigh:(... Sad Ending.... Just as I predicted...

Poor Alexos...

Nice ending mate...

Cheers!
Forum: Original Works   04-15-10, 06:12 AM
Replies: 18
Views: 2,490
Posted By waltzmelancholy_07
@Nikolai: About the Chapter Masters destroying...

@Nikolai: About the Chapter Masters destroying the doors of the Senatorum Imperialis...

Call it rude, call it blasphemy, call it heresy... But the fact remains that the Astartes are an...
Forum: Original Works   04-15-10, 04:48 AM
Replies: 18
Views: 2,490
Posted By waltzmelancholy_07
@Nikolai: FINALLY!!!!!!!!!!!!!!!:victory:.......

@Nikolai: FINALLY!!!!!!!!!!!!!!!:victory:.... WOW!!!!... Now that's what I call NASTY!!!!!....

Call me weird but I was really waiting for someone like you to cite the mistakes I made... And men,...
Forum: 40k Fluff   04-14-10, 09:29 AM
Replies: 7
Views: 2,749
Posted By waltzmelancholy_07
Gates of Varl

Anyone who knows anything about the Gates of Varl... Please answer the question:...

What's inside it? (Rumours)

Where is it located in the Galaxy?

Who's guarding it?...

Who wants to get...
Forum: Original Works   04-14-10, 08:51 AM
Replies: 80
Views: 9,280
Posted By waltzmelancholy_07
Mossy, what was that?... Sheka biting Montra's...

Mossy, what was that?... Sheka biting Montra's ears and him recoiling in horror when he saw her teeth?... And the strange quality in her voice?....

Men, I sense another twist... And I also sense...
Forum: Original Works   04-13-10, 01:02 PM
Replies: 18
Views: 1,286
Posted By waltzmelancholy_07
Enjoyed it... Hehe... Can't wait for the next...

Enjoyed it... Hehe... Can't wait for the next part...
Forum: Original Works   04-13-10, 06:36 AM
Replies: 18
Views: 2,490
Posted By waltzmelancholy_07
Tnx for the praises CP and Kale!!... @CP:...

Tnx for the praises CP and Kale!!...

@CP: You're right... Humongous doesn't sound right.... Can't imagine why I haven't thought of "colossal" from the start...

"Intensionss" was a typho......
Forum: Original Works   04-12-10, 11:17 AM
Replies: 80
Views: 9,280
Posted By waltzmelancholy_07
So the Queen could have ended everything in the...

So the Queen could have ended everything in the first place with just the snap of a finger... Hmmm... Hahaha...

It's really similar to Judgement Day: God letting Satan wreak havoc all over the...
Forum: Original Works   04-11-10, 08:21 AM
Replies: 18
Views: 1,286
Posted By waltzmelancholy_07
Sigh... What a waste and a pity... Oh greywulf......

Sigh... What a waste and a pity... Oh greywulf... Why did you kill her?... Hahaha...

But then again, if you didn't then it wouldn't be "Vengeance"... Hahaha...

Cheers!...
Forum: Original Works   04-10-10, 04:34 PM
Replies: 18
Views: 2,490
Posted By waltzmelancholy_07
Warhammer 60,000: The Advent of the Unknown (Rewritten)

Finally... Chapter one... After weeks and weeks of rewriting....

Comments pls.... The nastier the better... Tnx!!!!!!!.....

========================================================

Warhammer...
Forum: Original Works   04-10-10, 07:32 AM
Replies: 18
Views: 1,286
Posted By waltzmelancholy_07
Bloody brilliant... Vengeance indeed... Rep...

Bloody brilliant... Vengeance indeed... Rep mate...

Are you done with Sturms Spectres?... Curious as always...

Cheers!...
Forum: Original Works   04-09-10, 01:12 AM
Replies: 61
Views: 4,318
Posted By waltzmelancholy_07
Ok Zwan..... Case closed... I'll have nothing ...

Ok Zwan..... Case closed... I'll have nothing more to say on the matter...
Forum: Original Works   04-08-10, 12:28 PM
Replies: 61
Views: 4,318
Posted By waltzmelancholy_07
Zenith, I have already commented on Zwan's...

Zenith, I have already commented on Zwan's work... It's on par with Mossy's... And I stop giving feedback when I see that the author is more talented than me...

My whole point here is that, you...
Showing results 1 to 50 of 365

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome